×
WomanOnly

Bojujete s nespavostí? Proč vám pomohou bylinné kapsle Dreamly

Bojujete s nespavostí, dreamly

Nemůžete večer usnout? Budíte se v noci? Ráno je pro vás pro samou únavou problém vstát? Pokud je vaše odpověď ano, máme pro vás řešení!

Bojujte s nespavostí pomocí Dreamly

Zdravý spánek v jedné kapsli, takto by se dal jednou větou shrnout přírodní doplněk stravy Dreamly. Dreamly je díky svému bylinnému složení ideální volbou pro všechny, kteří hledají přírodní cestu, jak zatočit s nespavostí. Dreamly napomáhá k lepšímu usínání, zkvalitňuje spánek a může mít vliv na zmírnění stresu.

Jaké je složení Dreamly?

Mučenka

Mučenka pletní

Velice oblíbená bylinka již našich babiček. Mučenka pletní napomáhá ke zmírnění stresu, úzkosti a strachu bez toho aniž by unavovala náš organismus.

Meduňka

Meduňka lékařská

Meduňka je již od dávných dob přezdívaná elixírem života, jelikož napomáhá zmírňovat úzkostné stavy a stres.

Šafrán

Šafrán setý

Šafrán je znám, jako nejdražší koření na světě, málokdo ví, že jej lze využívat také v medicíně. Šafrán setý začíná účinkovat po 5 – 10 dnech pravidelného užívání. Napomáhá potlačovat stres a nervozitu, dále pak

Kozlík

Kozlík lékařský

Kozlík podporuje hluboký a klidný spánek, dále pak uklidňuje a podporuje lepší a snadnější usínání.

Tryptofan

L-tryptofan

Aminokyselina, která je pro náš spánek více než důležitá. L-tryptofan si nedokáže naše tělo samo vytvořit a proto je třeba jej našemu tělu dodat. L-tryptofan je zodpovědný za naše snadné usínání a pokud jej máme v těle nedostatek, mohou se dostavit problémy se spánkem a jeho poruchy.

Jak se Dreamly užívá?

Vždy 15 – 30 minut před spaním užívejte dvě kapsle Dreamly. Účinky Dreamly by se měly dostavit již po prvním užití. Nicméně při dlouhodobém a pravidelném užívání se účinky Dreamly zlepšují, jelikož je v něm obsažen šafrán setý, který začíná účinkovat až po 5 až 10 dnech.

Pro koho je vhodné Dreamly?

Dreamly je vhodné pro všechny, které trápí problémy s usínáním, noční buzení a pro ty, kdo si chtějí zkvalitnit spánek. Zároveň podporuje hlubší spánek a napomáhá ke zmírnění stresu a zklidnění organismu. Pokud se tedy celou noc převalujete v posteli a nemůžete usnout, nebojte se sáhnout po Dreamly.

Komu není určené Dreamly?

Dreamly není vhodné pro těhotné a kojící ženy a stejně tak by jej neměly užívat děti do 3 let.

Jaké má Dreamly vedlejší účinky?

Dreamly je složeno z bylinek a i ty by se měly užívat v přiměřené míře. V Dreamly je obsaženo bezpečné a zdravé množství všech složek. Je zbytečné brát nadměrné množství přípravku, jelikož tělo nezpracuje takové množství účinných složek a zbytečně jej vyloučí. U Dreamly se nemusíte bát vedlejších účinků.

Další tipy, jak snadno usnout:

Jste to, co jíte

Na večer si odpusťte těžká a tučná jídla, můžete pak mít díky tomu problémy se spánkem. Jezte nejpozději 2 hodiny před spánkem, aby nebyl váš žaludek zaměstnán trávením namísto spaní.

Kofein jen ráno

Pokud jste milovníky kávy, zeleného čaje nebo si rádi dáte energetický nápoj, tak myslete na svůj spánek. Kofein dokáže naše tělo pěkně potrápit a v našem těle se udrží poměrně dlouho. Jelikož má kofein naše tělo povzbudit, nedopřávejte si jej před spaním. Nejméně 6 hodin před spaním se s kávou rozlučte jinak můžete večer špatně usínat.

Dodržujte spánkovou hygienu

Snažte se chodit spát každý večer ve stejnou dobu a také ve stejnou dobu vstávejte. Vaše tělo si navykne na spánkový rituál a večer začne být samo unavené. Problémy se spánkem a nespavostí můžete snadno vyřešit, když naučíte své tělo chodit spát.

Sáhněte po bylinkách

Pokud se vám nedaří usnout, vyzkoušejte bylinky. Můžete si vyrobit meduňkový čaj na kvalitní spánek a lepší usínání. Nebo vyzkoušejte romantickou koupel s aromatickým olejem meduňky nebo heřmánku. Můžete si vyrobit aromatický polštář s náplní z bylinek pro klidný spánek. Využití bylinek ve spojení se spánkem je nespočet, vyzkoušejte, který trik bude fungovat na vás.

Bojujete s nespavostí? Proč vám pomohou bylinné kapsle Dreamly
5 (100%) 6 hlas[ů]


Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*