×
WomanOnly

Jak na letní postavu z pohodlí domova a jaké fitness vybavení je potřeba?

Posilování a hubnutí

Letní dny jsou už tu a každou chvíli začneme jezdit po dovolených. Jak na poslední chvíli zhubnout a zpevnit svou postavu a vypadat tak v plavkách mnohem lépe? Víme, že mnohé z vás neradi chodívají do fitness center, nebo při domácích povinnostech do nich chodit nestíhají.  Skvělou zprávou pro vás je, že vypracovat svoje tělo můžete i z pohodlí domova.

Přepokládáme, že nemáte k dispozici místnost určenou jen pro cvičení. Nejlepším místem pak je obývací místnost, do které si můžete zakoupit potřebné fitness vybavení a  pomůcky. Na internetu  můžeme najít různé cviky určeny právě na doma. Proto je se třeba rozhodnout jaký typ cvičení by vás mohl bavit nejvíc a vybavení přizpůsobit těmto  účelům. Typy cvičení máme různé a to posilovací, aerobní či kondiční.

K posilovacím a aerobním pomůckám můžeme zařadit cvičící podložku, pro váš komfort a šetření vaší podlahy. Gymnastický míč spolu s bosu jsou taktéž skvělé při mnoha různých cvicích hlavně cvicích zaměřených na záda, ale i nohy s břichem. Dále jsou to činky, závaží s uchem, švihadlo a posilovač zápěstí. Pomocí tohoto vybavení budete schopni procvičit celé tělo, každý sval a vaše postava se vám za to odvděčí.

Pokud vás však nebaví posilovací cviky a chtěli byste zpevnit určité partie a zároveň zlepšit i svoji kondičku, doporučujeme vám investovat do kvalitního rotopedu, nebo běžeckého pasu. Rotopedy slouží především na posilování nohou. Svojí konstrukcí i simulací jízdy jsou podobné bicyklům. Disponují cyklistickým sedadlem, pedálem a ředidly. Chybějí jim jen kola. Kvalitní rotopedy by měli obsahovat ovládaní zátěže, kde si vy zvolíte náročnost jízdy, displej pro počítaní spálených kalorií, ujedená vzdálenosti a podobně. Pro lepší přehled druhů a značek, odporoučíme navštívit stránky, kde najděte recenze a testy rotopedů, které vám pomůžou vybrat ten nejlepší pro vás.

Běžecké pásy simulují jiný druh pohybu a to běh nebo chůzi. Taktéž při nich posilujete především nohy, ale i ramena a záda. Napomáhá zvyšovat kondici a spalovat tuky. Při výběru třeba rozlišovat dva druhy pasu a to motorové a bezmotorové. Motorové jsou mnohem oblíbenější a pro cvičení doma i ideálnější. Při rozhodování jak vybrat běžecký pás také doporučujeme prostudovat na webu různé recenze a testy jednotlivých značek a druhů.

S kvalitním vybavením, pořádným úsilím a tréninkovým plánem bude vaše postava viditelně štíhlejší, pevnější a i vaše kondice bude v lepším stavu. Je jen na vás pro jaký druh cvičení se rozhodnete. Důležité je aby vám sport dělal radost a vaše zdraví bylo 100 procentní.



Diskuse

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*