Menu
WomanOnly
Apetit

Pivo pro ženy má růžovou etiketu a málo kalorií. Vyzkoušejte!

Martin Peška

Martin Peška

11. 10. 2013

Minhas Craft Brewery, druhý nejstarší pivovar v Americe (založený okolo roku 1845), uvedl na trh světlý ležák, který je prý určený výhradně ženám. Jmenuje se Chick.

Chick je stáčený do lahví s růžovou etiketou a obsahuje 97 kalorií a 3,5 g sacharidů. Chuť piva sází (kupodivu) na hořkost chmele, kterou podle výrobce ženy upřednostňují. Další charakteristikou je pouze jemná perlivost, která by neměla způsobovat nadýmání.

Pivovar uvádí, že je toto pivo určeno výhradně nezávislým, inteligentním a sebevědomým ženám, které si chtějí užívat života a bavit se.

Pivovar, který za 166 let existence vlastnili přistěhovalci ze Švýcarska, Francie, Británie, Německa a Dánska, se mimo jiné zavázal darovat 5 % z čistého zisku na charitu. Účelem má být posílení postavení žen, především v místech, kde se pivo Chick prodává.

Pivo se prodává v balení se šesti láhvemi za cenu od 7 do 8,25 dolarů, tedy zhruba od 125 do 150 korun.

Ochutnali byste takové pivo? Napište nám svůj názor do diskuze pod příspěvkem!

Ohodnoťte tento článek:
0
Diskutovat

Úplňky

Právě čtete

Pivo pro ženy má růžovou etiketu a málo kalorií. Vyzkoušejte!