×
WomanOnly

5 tipů jak snadno usnout

jak snadno usnout

Nedaří se vám večer usnout? Vlezla vám do postele nespavost? Tak s ní bojujte! Někdy stačí z ložnice odstranit rušivé elementy nebo ji pouze vyvětrat. Jindy zase stačí splnit ve škole nebo práci důležitý test a následující noc spíme jako miminko. Co však dělat proto, abychom se alespoň trochu vyspali a hlavně snáze usnuli? Mrkněte na následující tipy

Vsaďte na bylinky

Už naše babičky a jejich babičky věděly, že s nemocnou duší i tělem si nejlépe poradí bylinky. Nejenže v nich nejsou obsažena žádná éčka, zbytečná barviva apod., ale jsou snadno dostupné a jejich účinky se jim nedají upřít. Pokud vás trápí nespavost, stres a nedaří se vám večer usnout, zkuste sáhnout do bohatství přírody. Pro snadnější usínání sáhněte po kozlíku lékařském, ten totiž napomáhá usínání a podporuje naše duševní zdraví. Při přemíře stresu, který může vést k problémům se spánkem, vyzkoušejte meduňku lékařskou. Meduňka zmírňuje celkové napětí a stres, a takový meduňkový čajpřed spaním s vám udělá divy. Šafrán setý a mučenka pletní napomůže vašemu tělu snáze a rychleji relaxovat. Jestliže vás trápí nespavost a máte obavy se zvolením správných bylin, nebojte se zeptat v lékárně, kde snadno seženete již hotové bylinkové čaje na lepší usínání.

Romantika ve vaně

Koupel při svíčkách s romantickou atmosférou si můžete užít i když jste singl. Pokud vás trápí nespavost a chcete lépe usnout, vyzkoušejte aroma koupel. Napusťte si horkou vanu a klidně i s pěnou. Do vody pak nakapejte esenciální olej, doporučujeme zvolit esenciální olej s extraktem z meduňky, která uklidní vaši mysl a připraví tělo na klidný spánek. Nebojte se do koupelny umístit také aromatické svíčky. Plamen ze svíčky není pro naše oči tak agresivní jako světlo žárovek a náš mozek se tak snáze připraví na spánek.

Dreamly sladké sny, jak snadno usnout

 

Spása jménem Dreamly

Nebojte se při potížích s usínáním sáhnout po přírodních doplňcích stravy, jedním z nich je i Dreamly. Jestliže hledáte řešení, jak snadno usnout, pak vyzkoušejte Dreamly. Jedna tabletka Dreamly v sobě obsahuje pět účinných bylinek pro snadnější usínání a kvalitní spánek. Kromě mučenky pletní, meduňky lékařské, šafránu setého a kozlíku lékařského v něm naleznete . L-tryptofan je aminokyselina, kterou si naše tělo nedokáže samo vytvořit a je klíčová pro náš spánek. L-tryptofan napomáhá správné tvorbě melatoninu, který dává našemu mozku signál, kdy jít spát. Při jeho nedostatku se nám nedaří usnout a můžeme trpět nespavostí. Spousta výrobců doplňků stravy pro lepší usínání, spoléhá na placebo efekt, v tabletkách je minimum extraktu z bylinek a výše zmíněný l-tryptofan téměř vůbec. S Dreamly se nemusíte bát, že sáhnete vedle, v jedné tabletě totiž naleznete maximální možný a zdravý poměr účinných látek, které zatočí s nespavostí.

Cpát se před spánkem nevyplácí

Už odmala jsme byli poučováni, že před spánkem máme jíst střídmě, zdravě a hlavně co nejdříve. Při spánku má naše tělo odpočívat, a pokud se vám nedaří usnout, možná jste se těsně před spaním pořádně najedli. Tučná a těžká jídla obecně zatěžují náš organismus, a proto tímto jídlem na večer můžete vás žaludek nepříjemně překvapit. Namísto aby se regeneroval jako zbytek těla, musí trávit právě přijatou potravu. Vám se pak nedaří usnout a můžete trpět nespavostí. To samé platí i o kofeinových nápojích. Vyhněte se energetickým nápojům i kávě minimálně šest hodin před spánkem, jinak se můžete se spánkem rozloučit.

Naučte své tělo chodit spát

Nejsme blázni, opravdu to jde. Naše rada na to, jak snadno usnout, je ta, že se to prostě musíte naučit. Nejsnazší cesta, jak toho docílit? Stereotyp. Každý večer se snažte chodit spát v přibližně stejnou dobu a snažte se ráno vstávat také ve stejnou dobu. A toto pravidlo platí i pro víkendy a volné dny. Uvidíte, že po pár dnech začnete být ve stejnou dobu unavení a bude se vám snáze usínat. Nás mozek se naučí chodit spát a bude mít v usínání i probouzení řád. Pro snadnější usínání můžete zařadit i rituál, například si zajděte vždy na večer ve stejnou dobu na krátkou procházku nebo si přečtěte nenáročnou knížku. Dodržujte také ostatní pravidla spánkové hygieny a se spánkem a usínáním už nebudete mít problém.



Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*