×
WomanOnly

Cviky na pevné poprsí. Ke krásnému dekoltu stačí čtvrthodinka denně

Cviky na pevné poprsí

Mnoho žen se hodiny denně mučí v posilovně, aby měly ploché břicho a pevná stehna, na posilování prsou však přitom tak nějak zapomínají. A přitom stačí tak málo – přinášíme tipy na jednoduché cviky pro krásné a pevné poprsí!

Jak na pevné poprsí

Stárnutí se nemilosrdně projevuje na našem obličeji, krku, ale také na prsou. Jak se zachránit před povadlými prsy? Mnoho reklam vám doporučuje pořídit si zázračný krém na pevné poprsí, případně jiné skvělé přípravky na pevné poprsí. Mazáním prsou speciálním krémem určitě nic nezkazíte, naopak obvykle obsahují mnoho prospěšných látek, například kolagen, který podpoří pružnost a pevnost prsní tkáně.

Ovšem žádný krém není samospasný, slibované zaručené efekty byste tedy měli brát spíše s rezervou. Jak tedy mít pevné poprsí? Před povislými prsy vás nejlépe ochrání, když je budete posilovat. A jaké jsou nejlepší cviky na pevné poprsí?

Cvičení pro pevné poprsí

Abyste cvičením skutečně docílili pevných prsou, je potřeba aby bylo pravidelné – nejlépe každý den. Na druhou stranu cvičením nemusíte trávit hodiny, denně postačí 10 minut až čtvrthodinka.

Jak vypadají ideální prsa, která se líbí všem? Zabývají se tím britští lékaři

Prsa a cvičení s činkami

Při cvičení pro pevné poprsí využijete klasický cvičební nástroj – činky. Pro průměrnou ženu se hodí zhruba jedno až dvoukilová činka, záleží však na vás. Pokud nemáte po ruce činky, můžete je nahradit například dvěma láhvemi balené vody. A jak na to?

  • Zaujměte rovný postoj s rozkročenýma nohama (zhruba v šířce ramen) a pevně zapřete nohy o zem.
  • Do rukou vezměte činky a natáhněte je před sebe.
  • Mírně se předkloňte – tak, aby lokty a prsa byly ve stejné výšce.
  • Ruce po tom střídavě předpažujte a pokrčujte.
  • Celou dobu mějte zatnuté prsní svaly, zatažené břicho a ramena tlačte „dovnitř“.
  • Cvik (tedy předpažení a pokrčení rukou) udělejte 20 krát. Poté si chvilku odpočiňte a můžete sérii opakovat.

Bylinky, které napomáhají růstu poprsí. Oslňte plnějším dekoltem

Cvik na pevná prsa – pozdrav slunci

K dalšímu cviku na pevná prsa, kterému se říká pozdrav slunci, nepotřebujete vůbec nic. Jenom zůstat vytrvalí.

  • Nejprve si klekněte tak, že se všechny čtyři končetiny budou dotýkat země.
  • Poté zatněte prsa a natáhněte levou ruku nahoru.
  • Následně otáčejte s celým tělem tak, abyste viděli na upaženou ruku.
  • V této poloze vydržte zhruba deset vteřin a pak dejte ruku dolů.
  • Totéž opakujte s druhou rukou.
  • Cvik si v jedné sérii zopakujte 10 krát na každou stranu.

Jak vybrat podprsenku? Tak, aby byla vaše prsa krásná a v bezpečí!

Prsům pomáhá cvičení s gumou

K poslednímu cviku na pevné poprsí budete potřebovat gumu:

  • Vezměte do jedné ruky gumu a zaujměte rovný postoj.
  • Ruce si dejte za záda v pravém úhlu – tak, aby dlaně byly ve výši lopatek.
  • Konce gumy chytněte do dlaní a následně rukama pohybujte dopředu a dozadu – tedy směrem k tělu a od těla.
  • Celou dobu mějte zatažené břicho a zatnuté prsní svaly.
  • Cvik opakujte v jedné sérii 20 krát.

Jak ještě na pevné poprsí

Abyste docílili pevného poprsí, je rovněž nutné nosit kvalitní podprsenku, která má správnou velikost. Dvojnásob to platí u cvičení – na to byste si měla pořídit speciální sportovní podprsenku. Jinak byste cvičením mohla nadělat více škody než užitku.

Cviky na pevné poprsí. Ke krásnému dekoltu stačí čtvrthodinka denně
3.5 (70%) 2 hlas[ů]


Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*