Menu
WomanOnly
Krása

RECENZE: Ladybox v srpnu 2013 ukázal, že drahá kosmetika nemusí být nejlepší

Pavlína Nouzová

Pavlína Nouzová

26. 8. 2013

Už je to rok, co se na českém trhu pohybuje krabička krásy Ladybox. Proto mělo být narozeninové vydání něčím zvláštní. Zatím se na něj ale snesla spíše vlna kritiky. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny produkty vyzkoušeli a zhodnotili.

Minulý měsíc se Ladybox slavnostně spojil se SenzaBoxem a přinesl nadupané vydání Just Married. Zákaznice se tak trochu namlsaly a nedočkavě rozbalovaly srpnovou narozeninovou edici. Jenže ouha, výrobky jsou tu menší a je jich málo. My bychom vytkli jiné věci, ale k tomu se ještě dostaneme.

Co se týče samotné krabičky, ta dorazila opět růžová. Není to ale tolik na závadu, protože se kombinuje se zesvětlenou černou a navrchu přechází v sexy krajku. Vyplněná byla růžovými papírovými harmoničkami.

Jedna změna však přišla, a to v průvodním dopise – už je to jen kartička bez známé pečeti, což by nevadilo, kdyby bílé písmo na růžovém pozadí bylo čitelnější. Takhle aby na to člověk bral snad lupu. Krabička ale tentokrát dorazila přesně v termínu, za což parta kolem Ladyboxu zaslouží pochvalu (a kéž by to tak bylo pořád).

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Inglot Oční stíny (2,5 g, plné balení, cena v obchodě 150,-)

Tentokrát spokojenost z krabičky dost závisela na tom, jaké měly zákaznice štěstí. Hlavní dekorativka byla totiž umisťována nahodile. V první dvojici oční stíny – lak na nehty jsme měli štěstí na první jmenované. Stíny se umisťovaly v barvách 470 (meruňková) nebo 46 (světle růžová).

Na tom se projevilo to, co spíš stojí za kritiku než jen pokřikování ve stylu „bylo toho málo, příště chci aspoň deset věcí od Chanelu“. Jeden problém je chybějící personalizace (nebo jsem alespoň podle reakcí žádnou nezaznamenala). Na dekorativní kosmetice je to dost znát – zelenooké zákaznice by zaplakaly nad zelenými stíny, hnědooké by zase smutnily, že nedostaly fialové. Druhý problém je výběr odstínů. Oba si jsou dost podobné (a tak by vlastně ve výsledku personalizace ani nepomohla).

Já osobně jsem ale měla na stíny vyloženě štěstí. Meruňkový odstín vypadá krásně v silnější i v lehké vrstvě. Má lehký shimmer a výbornou pigmentaci (někdo radí ho použít i místo tvářenky, ale to moc nedoporučuji – právě kvůli pigmentaci je stín na tvářích až moc výrazný a ztěžka se roztírá do ztracena). Bez podkladové báze stíny vydržely cca tři hodiny, což je průměrný čas.

Co se mi moc nelíbí, je, že jde opět o stíny od Inglotu do tzv. freedom systemu, tedy do speciální paletky. Pokud tedy nestojíte o její koupi, stíny s vámi nikde nebudou cestovat a v přihrádce je budete mít nehygienicky otevřené.

Ještě krátce o druhé možnosti – ti bez stínů dostali lak na nehty od Beauty UK. Nejvíce stížností pak bylo kvůli ceně, protože tyto laky v Británii stojí jen dvě libry. Zde bych ráda upozornila, že v Británii je kosmetika výrazně levnější, a tak třeba laky kvalitou na úrovni našich za stovku zde seženete za libru od MUA, a tak srovnávat podle ceny je trochu mimo mísu.

Korres Lip Butter (6 g, plné balení, cena v obchodě 240,-)

Druhý výrobek, který zákaznice dostaly v různých variantách, byl shodně od značky Korres. Já opět skončila u té chválenější varianty, a tedy másla na rty. To bylo zařazeno ve dvou odstínech, Plum nebo Wild Rose. Netřeba snad opakovat, že obě varianty vypadají opět stejně a jejich výrazný odstín nebude slušet každému. Když už se v Ladyboxu nemohli orientovat podle vyplněných dotazníků, alespoň mohli zkusit domluvit dva odlišné odstíny – zákaznice by to minimálně ocenily v exchange.

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Co se týče samotného výrobku, jsem trochu na rozpacích. Tato řecká značka měla být tahákem srpnového Ladyboxu a mnoho lidí si ji chválí. Jenže… Tak nějak nechápu, proč by měl člověk utratit přes dvě stě korun za obyčejný balzám. On totiž není nijak zázračný, rty jsou po něm sice hebčí, ale asi jako po použití levného balzámu od Yves Rocher. Dobré ale je právě ono zařazení do beauty boxu, aspoň člověk nevyhodí tolik peněz za něco, z čeho by byl pak zklamaný.

Ostatní vlastnosti balzámu jsou standardní. Krásně voní a je jemný na nabírání (i když je v kalíšku, což mi přijde nehygienické, ale holt je to móda i u zmíněné značky YR). Na hydratační máslo celkem barví, ale pokud se děsíte výrazné růžové barvy, stačí jen jedna vrstva.

Druhou možností byl lesk na rty, a to v jediném odstínu číslo 12 Washed off pink. Barva vypadá podle průvodního dopisu univerzálně a údajně krásně voní po třešních.

Ryor Uvolňující mátový gel (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 162,- za 200 ml)

Když jsme u těch vůní, tenhle mátový gel od Ryoru je slušná nálož. Stačí jen trocha a zaplaví vás intenzivní závan jako od těch nejsilnějších žvýkaček. Což se úplně nehodí, pokud jdete ven, ale na doma vůně nevadí – člověk si snadno zvykne.

Jinak je gel velice příjemný, hlavně jde o typ produktu, který v beauty boxech moc často nenajdete. Mělo by jít o univerzálního pomocníka na všechno – namáhané nohy, komáří štípnutí, spáleniny od sluníčka, ztuhlé svaly… Co se týče nohou, žádné závratné chlazení jsem nepocítila, u štípnutí a spálenin ale věřím, že se dostaví.

Zkusila jsem ale něco, co v letáku neradili, a asi jsem našla skvělou náhradu za dětský olejíček. Gel totiž výborně funguje na místa oholená žiletkou. Chladí, na citlivějších místech až pálí, ale po hodině je místo krásně hladké, není nijak zarůžovělé a nenajdete zarostlé chloupky. Gel se navíc rychle vsákl.

Pure Fiji Šampon a Kondicionér z kokosového mléka (30 ml, cestovní balení, cena v obchodě 460,- za 265 ml)

Další notně avizovaná značka a další mírné zklamání. Zde se musím přidat na stranu těch, co si stěžují na malé balení. Šamponu i kondicionéru je totiž tak málo, že člověk jen těžko zachytí pořádný efekt (oboje je totiž BIO a u vlasové kosmetiky celkem trvá, než se chemie vymyje a dostaví se žádané účinky).

V krabičce byly náhodně zařazeny čtyři vůně. Všechny typy mají za základ kokosové mléko, onen přídavek je ale na vůni to nejvýraznější. Já našla ovocnou karambolu, ostatní pak mučenku, mango (asi nejvíce vychvalované) anebo zázvor (to naopak nejméně).

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, Womanonly.cz

Šampon pění o něco více než ostatní BIO šampony. Vlasy jsou po něm jemné, ale nic zázračnějšího nečekejte (opět vzhledem k ceně moc nechápu). Otázkou je, jak by vypadaly po týdenním mytí. Kondicionér je o něco lepší, vlasy se po něm krásně rozčesávají, jsou hebké a lesklé. A především celý den krásně voní…

TMT Inca Oil Olej na vlasy (3 ml, vzorek, cena v obchodě 550,- za 100 ml)

O vlasy se postarají i menší vzorky značky TMT, od níž byly do krabičky zařazeny olej na vlasy a mléko. Pozor ale na průvodní dopis, spletli tu totiž fotky lahviček.

Co se týče oleje, ten má především výborné složení bez silikonů. Vlasy tak nejsou ztěžklé od chemie a ani nijak zamaštěné, i když by to člověk od oleje čekal. Naopak jsou hebké a lesklé, ovšem větší efekt zřejmě zaznamenají ti, kteří mají skutečně problémy se suchými a lámavými vlasy. Pro příště jen doporučuji vymyslet jiný obal, pytlíček se od oleje celý zapatlal.

TMT Cristall Liquidi Latte Mléko na vlasy (6 ml, vzorek, cena v obchodě 349,- za 150 ml)

Mléko se už nanášelo lépe a po uschnutí vlasů jsem měla příjemný pocit lehkosti. Škoda jen, že objemem by stačilo na dvě použití (navíc mé jemné vlasy tak velkou dávku ani nepotřebují), ale v pytlíčku se to opět špatně schovává.

Eveline Slim Extreme 4D Diamond Sprchový peeling proti celulitidě (50 ml, cestovní balení, cena v obchodě 99,- za 250 ml)

Ladybox slaví narozeniny, a tak se rozhodl své zákaznice podarovat dárkem. Šlo o náhodně umístěné výrobky, které jsme už mohli v krabičkách vidět. Bohužel jde o takové zbytky, nemyšleno nijak zle. Stručně řečeno – byly zde výrobky, ze kterých jsme nejen my byly pořádně nadšené (rtěnky MeMeMe, krém Mixa, masky La Chevre…). Jenže ty v krabičce nenajdete.

Přesto je to slušný výběr. My jsme narazili na sprchový peeling od Eveline, jinak to mohla být i zubní pasta Marvis, kolagen od Iven Cosmetics anebo suchý šampon či lesk na vlasy od Lee Stafford.

Co se týče peelingového gelu, svými mikrokrystaly odstraňuje odumřelé buňky a následně kofeinem stimuluje spalování tukové tkáně. V podstatě má kůži připravit na nanesení hloubkového krému proti celulitidě. Gelem se má masírovat alespoň tři minuty, aby přinesl nějaký efekt. Je téměř bez vůně a je poměrně příjemný, nijak hrubý.

Kromě zmíněného byly v krabičce dva letáky, a to k Pure Fiji (výborně, výrobků a variant mají spoustu, a tak se hodí být v obraze) a TMT (další palec nahoru, málo známá značka). Najdete tu i dvě vizitky, a to od Korres s dárkem k objednávce a Pure Fiji s 10% slevou.

Jaké varianty výrobků jste v krabičce našli vy? Zklamal vás tentokrát Ladybox, nebo vás naopak potěšil? Podělte se o názory v diskusi.

Ohodnoťte tento článek:
0
Diskutovat

Úplňky

Právě čtete

RECENZE: Ladybox v srpnu 2013 ukázal, že drahá kosmetika nemusí být nejlepší