×
WomanOnly

Tipy na dietní svačinky, když musíte jíst v noci. Jak nepřibírat?

Co jíst v noci, tipy na recepty

Každého z nás už někdy zaskočil hlad uprostřed noci, který nám brání v usínání. Nejjednodušší zbraní proti kručení v břiše je malá noční svačinka. Co když se ale snažíte udržet fit a bojíte se možného přibírání na váze? Řešením jsou zdravé nízkokalorické svačinky, které vaši váhu nijak neohrozí. Zkuste jedno z 8 jídel, která si můžete s klidem dát i za předpokladu, že se chystáte ke spánku.

1) Korbáčky

Přírodní pařený sýr v podobě copánků je plný bílkovin, které vás rychle zasytí. Přitom má nízký obsah kalorií.

2) Cereálie

Miska celozrnných cereálií s trochou mléka patří mezi povolené svačinky, které vaši postavu neohrozí.

3) Řecký jogurt

Nízkotučný řecký jogurt si můžete bez obav dopřát i pár minut předtím, než zalehnete do postele.

Mýty o hubnutí, které nemůžeme vypudit z hlavy

4) Krůtí maso

Pokud jste masožravec, dejte si před spaním trochu krůtího masa. Zažene totiž hlad a příjemně vás ukolébá ke spánku. Má nízký obsah tuku, takže si nemusíte dělat starosti o svou postavu. Samozřejmě je ale důležité hlídat si množství a v žádném případě se nepřejídat.

5) Jablko s arašídovým máslem

Kombinace vlákniny z jablka s bílkovinou z arašídového másla je přesně to, co potřebujete, když váš žaludek touží po jídle.

6) Čokoládový pudink

Jste překvapení, že vám doporučujeme zrovna čokoládový pudink? Jeden hrníček této dobroty vám pomůže zahnat hlad i chutě na sladké.

Čtěte také: Tipy na lehká dietní jídla, která snadno připravíte

7) Mrkev

Existuje snad něco zdravějšího, než je mrkev? Obsahuje vlákninu, vitaminy, minerály a spoustu vody. Naštěstí pro nás je zároveň velmi chudá na kalorie.

8) Banán

Banán je plný vlákniny a neobsahují téměř žádný tuk. Navíc skvěle chutná.

 

Tipy na dietní svačinky, když musíte jíst v noci. Jak nepřibírat?
5 (100%) 1 hlas[ů]


Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*