×
WomanOnly

Jak zhubnout břicho? Stačí k tomu 4 potraviny, které podporují dobrý spánek!

Jak zhubnout břicho

Zhubnout břicho je pro některé ženy skutečný oříšek. Pokud už jste změnila jídelníček, přidala pohyb a stále se vám nedaří zhubnout, vyzkoušejte naše 4 jídla, která vás ve vašem snažení posunou zase o kousek dál. Dozvíte se také, jak souvisí spánek a hubnutí!

Hubnutí a psychika: Naslouchejte svému tělu!

Víte, jak zhubnout břicho? Tajemství hubnutí a udržení váhy není ani tolik o počítání kalorií a dřině v posilovně, i když bez toho to taky nepůjde. Měla byste také zapracovat na své psychické stránce a na souhře duše se svým tělem. Je dobré popřemýšlet nad přirozeným stravovacím rytmem a také dbát na dostatek spánku. Díky psychické vyrovnanosti a signálům svého těla tak snadno pochopíte, jak zhubnout břicho třeba i ve spánku!

Výzkum ukazuje, že naše tělo má svoje vnitřní hodiny řídící nejen náš hlad, ale i spánek. Když jíte a cvičíte ve špatném rytmu, můžete si tyto biologické hodiny úplně rozhodit. Kvůli tomu se vám pak vaše snaha zhubnout nemusí vůbec dařit. Když se naopak naladíte na své vnitřní potřeby, můžete konečně říct svému nevzhlednému bříšku sbohem.

Nejlepší cviky na břicho a zadek. Získejte sexy postavu za tři týdny

Jak využít spánek k hubnutí?

Podle nejnovějších vědeckých poznatků je pro nejúčinnější hubnutí břicha nutný dostatek kvalitního spánku. Když spíte klidně, bez probouzení se, a hlubokým spánkem, spálíte přes noc mnohem více kalorií a tuky z břicha budou mizet skoro samy. Na druhou stranu je jasné, že nevyspalý člověk bez energie rapidně přibírá na váze díky přemíře cukru a sladkých jídel, kterými se snaží chybějící energii doplňovat. Není ničím neobvyklým, že často únavu zaháníme jídlem a potravinami s obsahem cukru, které nás dokáží povzbudit. K cukru se pak také přidává kofein nebo alkohol, o zdravé životosprávě už opravdu nemůže být řeč a snaha zhubnout břicho je pak bohužel marná!

6 nápojů, které byste neměla pít, pokud chcete zhubnout

Kromě spánku pomáhá také zdravá výživa a konkrétní potraviny, které nám doplňují potřebné látky. Vyzkoušejte následující tipy, které vám pomohou k dokonalé postavě. Díky nim budete rozhodně vědět, jak zhubnout břicho!

Jak zhubnout břicho a 4 druhy potravin

Jak zhubnout břicho je pro některé ženy skutečný oříšek. Pokud už jste změnila jídelníček, přidala pohyb a stále bříško nehubne, vyzkoušejte tyto 4 potraviny, které vás ve vašem snažení posunou zase o kousek dál. Zajímavostí je, že jejich konzumace úzce souvisí s kvalitním spánkem, který je také pro hubnutí bříška nezbytný. Jsou to ryby, ořechy, potraviny bohaté na vápník, třeba semínka nebo zelenina, a ovoce. Pojďme se podívat, z čeho máte vlastně na výběr.

Omega 3 mastné kyseliny najdeme hlavně v rybách

Když vám v jídelníčku chybí omega 3 mastné kyseliny, rozhodí to váš nervový systém, což vede k narušení produkce melatoninu, hormonu spánku. Proto zařaďte do svého jídelníčku hodně rybího masa, které je na omega 3 mastné kyseliny opravdu bohaté. Kromě omega 3 mastných kyselin si také doplníte vitamín D. Proč je vitamín D pro nás tolik potřebný? Nachází v rybím tuku a je nezbytný pro stavbu kostí i pro náš imunitní systém. Lidé, kteří nejí dost ryb, bývají častěji nemocní a špatně spí, což vede i k nezdravému nočnímu přejídání. To vám rozhodně nepomůže s předsevzetím zhubnout břicho.

Minerály pro správné fungování nervové soustavy najdete v oříšcích

Oříšky jsou skvělým zdrojem hořčíku, který pomáhá lidem i při potížích se spaním. Navíc jsou skvělou prevencí rakoviny, diabetu nebo Alzheimerovy choroby. Oříšky obsahují dostatek vitamínu E a také velké množství vitamínu B, kromě hořčíku pak obvykle mají i hodně vápníku, železa a zinku. Oříšky vám pomůžou také s hubnutím, protože vaše tělo díky nim bude mít všechno to, co potřebuje a bude moci třeba i sportovat a zvládat vyšší výkony. Oříšky pomáhají při bolestivé menstruaci, dodávají potřebné látky sportovcům a jsou skvělou prevencí proti svalovým křečím! Otázka, jak zhubnout břicho, pak pro vás zase bude o něco více zodpovězena!

Potraviny bohaté na vápník: Sardinky, mák, sezam, fíky nebo brokolice?

Studie univerzity v Birminghamu ukázala na skupině žen, že potraviny bohaté na vápník skutečně pomáhají hubnout. Vápník také navíc ulevuje od potíží s usínáním a uklidňuje. Vápník najdete nejen v oříšcích a semínkách. Mák, sezam nebo slunečnicové semínko obsahují velké množství vápníku, ale vápník mají třeba také sardinky, brokolice, kapusta, fazole nebo fíky, které obsahují navíc velké množství vlákniny a pomáhají s pravidelnou stolicí.

Všechny uvedené potraviny jsou zdravé a můžete si je dopřát dle libosti. Vápník je nutný pro každou ženu také jako prevence osteoporózy. Díky vápníku a dobrému stavu svých kostí a svalů se nemusíte bát sportovat v jakémkoli věku, což rozhodně výrazně přispívá k tomu, abyste byly krásné, štíhlé a v kondici!

Nemůžete usnout? Zkuste ovoce před spaním!

Spánkový hormon melatonin a jeho tvorbu podporuje také ovoce. Patří zde například banány, jablka, mango, broskve nebo třešně. Melatonin je také skvělým antioxidantem, očistí vaše tělo a uvolní cestu pro zdravé hubnutí. Ovoce zvolte dle vlastní preference, můžete si jej dopřát před spaním. Ovoce je lehké a zdravé, navíc obsahuje dostatek vody a vlákniny, což napomáhá správnému trávení a samozřejmě také hubnutí břicha.

Stále řešíte, jak zhubnout břicho? Máme pro vás odpověď: ryby, ořechy, potraviny bohaté na vápník a před spaním ovoce. Vyzkoušejte!



6 Komentáře Jak zhubnout břicho? Stačí k tomu 4 potraviny, které podporují dobrý spánek!

  1. 😀 Fakt super článek. Ale teď vážně, nehubne se z jídla ale díky kalorickému deficitu, ten získáte buď upravením stravy nebo ponecháním té současné a přidáním pohybové aktivity, aby tento deficit nastal. Pokud někdo nemá znalosti, doporučuji se na začátek podívat na bílkovinné diety. je to dobrý start na začátek hubnutí.

  2. Ovoce před spaním? No to teda nevím, ovoce má spoustu přírodních sacharidů, které nám dodávají energii. V tomto případě bych zvolila zeleninu. 🙂

  3. Aha! Tak to bych musela být jak proutek, spím 8-10 hodin. A to vážně nejsem!!!

  4. TAK NA NOC SI DÁM TŘEŠNĚ A ZAPIJU TO MLÉKEM.SICE SE MOC NEVYSPÍM,ALE Z TOHO NOČNÍHO LÍTÁNÍ URČITĚ ZHUBNU.

  5. Aha, tak proto jsem byla štíhlá, hodně jsem spala, a po 60tce už jen 5-6 hodin, víc to nejde, a hned jsou kg nahoře, no hlavně že znám důvod 🙂

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*