Menu
WomanOnly
Krása

RECENZE: Ladybox v únoru 2014 představil vyladěnou valentýnskou edici

Pavlína Nouzová

Pavlína Nouzová

6. 3. 2014

Ať už Valentýna slavíte nebo ne, jeho existenci je potřeba brát tak nějak na vědomí. Jinak by člověk třeba nechápal, proč je únorový Ladybox plný srdíček, růžové barvy a luxusních vůní. Přečtěte si naši recenzi, kde jsme všechny výrobky vyzkoušeli a zhodnotili.

Poslední dobou byl Ladybox přijímán spíše vlažně. I když mně osobně právě v nedávných dvou edicích sedl, ozývala se i kritika. V únoru jí ale výrazně ubylo. Proč? Ladyboxu se totiž podařilo připravit perfektně vyladěnou krabičku, kde má všechno své místo.

Nejprve zaujme vzhled obalu, ten byl právě v listopadu, prosinci i lednu vypiplaný. Únor je naopak zcela minimalistický. Krabička je v pastelově růžovém odstínu s jednoduchým nápisem Ladybox a pak už jen zevnitř vymalovaná černým logem. Vyplněná je černými papírovými harmoničkami, ale kupodivu tento měsíc z nich neopadává smetí (asi kouzlo).

Samotný obsah barevnému sladění kupodivu také odpovídá – většina je v šedé, bílé, černé nebo v odstínech do růžova. Připojený dopis má na sobě srdíčka a amorky, ale jinak je vše střízlivé, žádná přeplácanost. Tomu odpovídá i obsah, výborně zvolený tak, aby téměř každá část těla si v únoru dopřála odměnu.

NevO Dead Sea SPA Krém na ruce a tělo, vůně French Vanilla (230 ml, plné balení, cena v obchodě 350,-)

První zástupce neuvěřitelně voňavé kosmetiky je tu – hned v plném balení. Značku NevO zákaznice Ladyboxu zkoušely už před rokem v podobě másla, které si snad každá chválila. Tentokrát se Mrtvé moře vrátilo v podobě krému na celé tělo s vůní French Vanilla.

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Vanilku v tom stále tak nějak nemůžu najít, ale sladkému cukroví se to rozhodně blíží. Krém má máslovou konzistenci, takže se příjemně nanáší a nikde nestéká. Během chvíle se vstřebá, a tak je skutečně, jak název slibuje, vhodný i na ruce. Po večerním nanesení je kůže hebká ještě ráno, při použití přes den se zas budete až do pozdního odpoledne pořád očichávat.

Dr.Hauschka Sprchový balzám, vůně Levandule Santal (10 ml, vzorek, cena v obchodě 286,- za 200 ml)

Zato Dr.Hauschka je značka, na kterou Ladybox tento měsíc vyloženě lákal. Chtělo by se říct, že vzhledem k ceně se nemáme moc co divit, že přiložený byl jen vzorek, ale on ani krém od NevO není levná záležitost. Celkově to ale nevadí – kdo by chtěl mít plné balení od obou, asi mu úplně nedochází, že krabička včetně poštovného stojí jen něco přes 300 korun.

Ale teď konkrétně k výrobku. Jde bohužel o sprchový krém, který vystačí tak na dvě použití. Například noční krém na pleť by vzhledem k referencím byl na zkoušení lepší, ale co už. Na druhou stranu se vyplatí vyzkoušet sprchový balzám s takovou cenou dřív, než by si ho člověk koupil. Žádný zázrak to totiž není, krásně levandulově voní a pleť je po něm jemná, ale to samé zvládne včetně BIO složení i krém od Weledy, který je o stovku levnější.

Vzhledem ke vztahu k přírodě pak na vzorku zarazí, že je v kovovém obalu. Takový malý krém by klidně mohl výjimečně proti designu značky být v obalu z plastu, který lidé mnohem častěji třídí – přírodní motta Dr.Hauschky takhle vyzní trochu do ztracena.

LilyLolo Kompaktní oční stíny (3 g, plné balení, cena v obchodě 340,-)

Zato značka LilyLolo je přírodní se vším všudy. Mnoho zákaznic hned překvapilo, když oční stíny otevřely a vyvalila se na ně divná vůně (pro kritičky: ne, není to smrad jako od levné stánkové kosmetiky, takhle je prostě některá BIO dekorativní kosmetika cítit, například i tužky od Benecos). Stíny obsahují slídu a jojobový olej a vzhledem k ceně je překvapením, že je Ladybox zařadil do krabičky už teď a nenechal si je jako hlavní tahák do březnové BIO edice (i když kdo ví, třeba tam najdeme vyhlášený žlutý korektor na kruhy pod očima).

Na stínech je pak skvělé to, že byly personalizovány. U mě skončila kombinace hnědé a béžové v odstínu Cappuccino, tedy lehké denní líčení, jaké používám nejčastěji. Jiné zákaznice ale našly i kombinaci zlaté a černé nebo odstíny fialové.

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Na co si však mnoho z nich stěžovalo, je pigmentace. Kupodivu právě u výraznějších odstínů je podle fotografií slabší, zato Cappuccino (přísahám!) má pigmentaci výbornou. Stačí dvakrát přejet štětečkem po víčku a hned je krásně zabarvené. Stíny navíc obsahují jemný (ale opravdu jen jemný, ne jako nedávná MUA) shimmer.

Výdrž pak zřejmě opět odpovídá odstínu. Cappuccino vydrží bez použití podkladové báze neuvěřitelných pět hodin a ani pak se nezačne slévat do vrásek na víčku, spíše se stíny vytrácí.

Paese Lesk na rty (6,5 ml, plné balení, cena v obchodě 70,-)

Polská značka Paese je zástupce právě té levnější kosmetiky, ale v případě lesku to nijak nevadí. Do krabiček bylo náhodně umístěno několik odstínů včetně výrazné, ale i světlé růžové. Já měla štěstí na bezbarvý lesk (odstín 509).

Podle fotografií blogerek to je zřejmě štěstí doslova, barevné odstíny očividně moc nesplývají s barvou rtů, zato průhledný lesk je jen hezky zvýrazní. Výhodou je jeho ovocná vůně a slušná výdrž. Vzhledem k ceně je taky až s podivem, že nelepí.

Jordana Diamantová výživa (15 ml, plné balení, cena v obchodě 49,-)

Další levnější značku Jordana jsme také nedávno zkoušeli, i v jejím případě ale šlo o příjemné překvapení (lak na nehty s pískovým efektem mi tehdy dorazil vyschlý, Ladybox ale hned zasáhl, poslal nový a ten je po vyzkoušení na jedničku).

Tentokrát jde o Diamantovou výživu. Ta je skvěle univerzální, pro milovnice laků se dá použít jako šikovný podklad, protože na nehtu vytvoří jen tenkou vrstvu, pro odpůrkyně jako bezbarvá výživa na polámané nehty. Tak jako tak má slušnou výdrž, zkusila jsem ji pod lak s horší výdrží a prodloužil ji o den (a možná více, uvidíme, jak lak přežije psaní tohohle článku).

Arabské parfémy (2×1 ml, vzorky, cena v obchodě 40,- a 35,-)

Na závěr se v krabičce objevil typ produktu, který Ladybox nezařazuje (nebo aspoň ne v podobě vzorků). Jde o klasické mini lahvičky s parfémy, ne však s takovými, které se dají vyzkoušet za rohem v parfumerii. Jde o arabské parfemované oleje.

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Foto: Pavlína Nouzová, WomanOnly.cz

Opět byly vůně umisťovány náhodně, já našla flakonky s názvem Halima a Max’D. První je skvělý, voní, jako když celý den pečete a ještě večer je byt provoněný sladkostmi (může za to očividně obsah vanilky, medu a kokosu). Druhá vůně je už výrazně ženštější, květinově citrusová. V obou případech je skvělá výdrž a výraznost, ta ovšem nemusí každému sednout (ale tak je to s každým parfémem).

Ke krabičce byl pak připojen i dárek, a to ořezávač nehtové kůžičky od NevO. Na první pohled to vypadá jako účinná zbraň na zabodnutí do prstu, ale není třeba se bát – kůžička se s tímto nástrojem dobře odděluje a internet je případně plný návodů. Kromě dárku pak byl přibalen i leták s produkty od NevO (což se hodí, protože nejde o moc známou značku) a všímaví na parfémech zaznamenali 10% slevy na objednávku.

Využili jste už slevu? Nebo vás v Ladyboxu zaujalo něco jiného než parfémy? Podělte se o své názory v diskusi pod článkem!

Ohodnoťte tento článek:
0
Diskutovat

Úplňky

Právě čtete

RECENZE: Ladybox v únoru 2014 představil vyladěnou valentýnskou edici